Jamo i200

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Jamo i200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

JWT 22-02-2011
Geschreven voor: Jamo i200

Wat een geweldig goed geluid. En hard dat je hem kunt zetten. Ik ben lang op zoek geweest naar een iPodspeaker met mooi geluid in een wat lagere prijsklasse. Ik heb 'm nu gevonden.
Zelfs een Bose van 400 euro kan niet op tegen deze.
Ik ga hier veel plezier aan beleven.
Setje kan heel mooi aan de muur worden opgehangen met bijgeleverd systeem. En je kan hem er ook heel makkelijk weer afhalen om hem ergens anders neer te zetten.
De afstandbediening is ook heel apart vorm gegeven.
Al met al een topper.
Dat hij mijn iPhone 3GS niet oplaadt neem ik voor lief.
Jamo is een toonaangevende luidsprekerfabrikant die zijn sporen al ruimschoots heeft verdiend.
Ik heb er 66 euro voor betaald op marktplaats.

ronaldv80 13-02-2011
Geschreven voor: Jamo i200

een mazzeltje gehad: was een aanbieding bij de karwei..... 45 euro :-)
kende het merk niet, maar zeer blij verrast met de geluidskwaliteit!!
degelijk design met mogelijkheid om aan de muur op te hangen en een mooie kleine afstandbediening met een beetje rare (meegeleverde) batterij.

hij laadt mij ipod touch 4g niet op, maar produceert wel een prachtig geluid Het volume kan (heel) erg hard, zonder dat dit vervorming krijgt. ik ben erg onder de indruk en helemaal voor die prijs. een bose setje kost toch al gauw 300 euro met als enige meerwaarde dat ie oplaadt...

Kars98 03-02-2011
Geschreven voor: Jamo i200

Prachtige dock voor op een kastje of aan de muur.
Handig en degelijk ophangsysteem. Je kunt hem eenvoudig weer wegpakken van de muur om hem elders neer te zetten.
Mega goed geluid. Maar jah, wat wil je ook van een goede luidsprekerfabrikant. Ik ben al tijden Jamo gewend.
En je kunt hem best op hard zetten zonder vervorming.
Mooi design met een leuke aparte afstandbediening.

M.W.A. 25-01-2011
Geschreven voor: Jamo i200

Goede geluidskwaliteit. Inclusief muurbevestiging.
Mooi design. Met afstandsbediening.
Laadt iPhone en iPod NIET OP. M.u.v. iPod 1e generatie.
De iPod 3g of iPhone 3GS geeft te kennen dat deze accessoire niet geoptimaliseerd is wanneer men deze plaatst in de dock. Desondanks doen ze het wel.
Behalve opladen dan. Best een tegenvaller.
Het is een achterhaald model.
7 adapters meegeleverd voor verschillende versies van iPods.
Zeer moeilijk bereikbare menuknop iPod 3g/iPhone 3GS wanneer hij in de dock zit. Hij zit er te diep in, zodat de knop bijna niet is in te drukken.